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class bonus

billy72billy

Reservist
Buongiorno
Vorrei proporre una variante, visto che le classi non vogliono che le cambiamo, potremmo farci scegliere i bonus. Ci sono 4 attività principali nel gioco: duelli, battaglie al forte, avventure e drop.
Ho pensato a 4 bonus per ogni classe, quindi avremo personaggi diversi e non standardizzati, vi spiego perché
bonus duello:
aspetto 20% (premium 40%) tattica 20% (premium40%) mira 20% (premium 40%) schivata 20% (premium 40%)
bonus battaglia:
punti ferita 20% (premium 40%) stamina 20% (premium 40%) crit 20% (premium 40%) mira 20% (premium 40%)
bonus avventura:
Non li suono, non mi piacciono e quindi non lo so!
rilascio bonus:
esperienza 20% (premium 40%) fortuna 20% (premium 40%) ricerca prodotti 20% (premium40%) denaro 20% (premium 40%)
Metto i primi bonus che mi sono venuti in mente, ovviamente possono essere modificati/migliorati o aumentati di numero e percentuale.
Credo che così facendo il gioco potrebbe dare nuovi stimoli, avremo un duellante con % di aspetto se duella, percentuale di tattica se non lo fa.. avremo un pv completo di avventurieri (come un soldato) o completo comando per i critici
avremo un lavoratore che abbandonerebbe e guadagnerebbe esperienza..sono tutte varianti..ogni giocatore potrebbe creare il proprio pg in base al suo modo di giocare preferito..
cosa ne pensi? è falso? È una buona idea far tornare i PG a giocare?

Ho usato google traduttore.



Translation said:
Good morning,
I would like to propose a change, since they don't want us to change the classes, we could have the bonuses chosen. There are 4 main activities in the game: duels, fort battles, adventures, and drops.
I thought of 4 bonuses for each class, so we will have different and non-standardized characters. Let me explain why:
Duel bonuses:
Appearance 20% (premium 40%) Tactics 20% (premium 40%) Aim 20% (premium 40%) Dodging 20% (premium 40%)
Battle bonuses:
Health points 20% (premium 40%) Stamina 20% (premium 40%) Critical hit 20% (premium 40%) Aim 20% (premium 40%)
Adventure bonuses:
I don't play them, I don't like them, so I don't know!
Drop bonuses:
Experience 20% (premium 40%) Luck 20% (premium 40%) Item finding 20% (premium 40%) Money 20% (premium 40%)
I'm listing the first bonuses that came to mind, of course they can be modified/improved or increased in number and percentage.
I believe that by doing this, the game could provide new incentives. We would have a duelist with a % bonus to appearance if they duel, a percentage of tactics if they don't... We would have an adventurer with complete health points (like a soldier) or a complete command for critical hits.
We would have a worker who would duel and gain experience... these are all variations... each player could create their own character based on their preferred way of playing...
What do you think? Is it false? Is it a good idea to get the players' characters back in the game?

I used Google Translate.

### Please, post in English. ###
 
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billy72billy

Reservist
Buongiorno
Vorrei proporre una variante, visto che le classi non vogliono che le cambiamo, potremmo farci scegliere i bonus. Ci sono 4 attività principali nel gioco: duelli, battaglie al forte, avventure e drop.
Ho pensato a 4 bonus per ogni classe, quindi avremo personaggi diversi e non standardizzati, vi spiego perché
bonus duello:
aspetto 20% (premium 40%) tattica 20% (premium40%) mira 20% (premium 40%) schivata 20% (premium 40%)
bonus battaglia:
punti ferita 20% (premium 40%) stamina 20% (premium 40%) crit 20% (premium 40%) mira 20% (premium 40%)
bonus avventura:
Non li suono, non mi piacciono e quindi non lo so!
rilascio bonus:
esperienza 20% (premium 40%) fortuna 20% (premium 40%) ricerca prodotti 20% (premium40%) denaro 20% (premium 40%)
Metto i primi bonus che mi sono venuti in mente, ovviamente possono essere modificati/migliorati o aumentati di numero e percentuale.
Credo che così facendo il gioco potrebbe dare nuovi stimoli, avremo un duellante con % di aspetto se duella, percentuale di tattica se non lo fa.. avremo un pv completo di avventurieri (come un soldato) o completo comando per i critici
avremo un lavoratore che abbandonerebbe e guadagnerebbe esperienza..sono tutte varianti..ogni giocatore potrebbe creare il proprio pg in base al suo modo di giocare preferito..
cosa ne pensi? è falso? È una buona idea far tornare i PG a giocare?

Ho usato google traduttore.





### Please, post in English. ###
Good morning
I would like to propose a variant, since the classes don't want us to change them, they could make us choose the bonuses. There are 4 main activities in the game: Duels, Fort Battles, Adventures, and Drops.
I thought of 4 bonuses for each class, so we will have different and non-standardized characters, I'll explain why
duel bonus:
appearance 20% (premium 40%) tactics 20% (premium40%) aim 20% (premium 40%) dodge 20% ( premium 40%)
battle bonus:
hit points 20% (premium 40%) stamina 20% (premium 40%) crit 20% (premium 40%) aim 20% (premium 40%) adventure bonus: I don't play them, I don't
me
like them and so I don't know!
release bonuses:
experience 20% (premium 40%) luck 20% (premium 40%) research products 20% (premium40%) money 20% (premium 40%) I put the first bonuses I get
come to mind, obviously they can be modified/improved or increased in number and percentage.
I believe that by doing so the game could dare new stimuli, we will have a duelist with % of appearance if he duels, percentage of tactics if he doesn't.. we will have a complete hp of adventurers (like a soldier) or complete command for crits we will have a
worker who would abandon and gain experience..they are all variants..each player could create his own character based on his favorite way of playing..
what do you think? it's false? Is it a good idea to get the PCs back to play?

I've used google translator.

sorry :oh:
 
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